söndag, juni 15, 2008

Mariestadstripp

Här kommer 3 kort jag gjort under veckan. Första är ett
grattiskort till en tjej som har gått ur 9:an ....

.....sen är det två kort till Lovisas fröknar i förskoleklassen.


Under helgen har jag och Jonas varit i Mariestad på 30-års fest.

Vi hade husvagn med oss, den var tyvärr inte värst bekväm att

sova i, jag har problem med min rygg under nätterna även i

våran bekvämma säng. Så eftersom man inte har sovit speciellt

bra under helgen blir det en tidig kväll idag. Barnen har varit

hos faster och farbror hela helgen.

Imorgon ska vi ha mångfaldsdag på jobbet, har ingen aning

om vad det betyder så det ska bli spännande. Jag får berätta i mitt

nästa inlägg om våran dag.

Nu ska här hängas tvätt och sen ska jag plocka iording inför

imorgon bitti. Så ha det gött kram Marie

1 kommentar:

chalin sa...

Hej!
Är ut på en liten bloggrunda och passar på att lämna ett avtryck hos dig.

Vilka underbart söt kort du har gjort. Verkligen jätt fint.