fredag, juni 20, 2008

Trevlig midsommar......

..... önskar jag er alla. Själv har jag haft min broder här på besök,
vi firade Wiggos födelsedag som var igår med paket och tårta.
Broder jobbade den dagen vi ska ha kalas så han kom idag istället.
Sen har vi varit till Jonas mamma & pappa och grillat.
Ikväll blir det lugnt, det ska bli skönt för jag har åkt på
förkylning igen. Imorgon ska vi och titta på ett hus, jag
har redan varit där på visning en gång men eftersom Jonas
inte är hemma under veckorna så fick vi komma dit igen.
Ha nu en riktigt trevlig midsommar kram Marie

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej ...smyger in ...tyst ..tyst..och skickar en sen midsommarhälsning till dej:)..vilket superfint kort det lila var ..det gillade jag..en sak till...du har en sån där som viar bilder slidshow elle vad det nu heter..har försökt att få till en sån..men nmin hamnar inte på sidan utaan där inläggen är..hur gjorde du?.....PIA

Anonym sa...

hej nyfiken jag, vad är det för hus??????? kraaaaaam Ewa g