måndag, juni 02, 2008

Slarvmajor.....

......är vi allihopa. I dag har varit en sådan dag man vill vara
utan. I morse när jag kom till jobbet märkte jag att husnycklarna
var borta. Jag har letat överallt, men de verkar vara uppslukade
av jorden. Enda som hade en till nyckel är ju Jonas och han är
i Norge. Efter mycket ringande fick jag tag på hyresvärden och
som tur var hade han en reservnyckel.


När jag kom till fritids för att hämta Lovisa så hade hon tappat
bort sina ögondroppar, och eftersom hon är pollenallergisk så
måste hon ha dem. Men vi hittade dem inte och klockan tickade
på och jag var tvungen att hinna hämta Wiggo och vara hemma
tills 16.45 för där väntade hyresvärden på mig för att låsa upp.
Nu ska jag försöka få barnen i säng tidigt och senska jag försöka
varva ner inför kvällen.




Glömde visa Jonas 35-årskort jag knåpade ihop till honom,
jag blev inte speciellt nöjd men Jonas tyckte det var fint och
det är väl huvudsaken. Nu ska det bli bädden för lillen, ha en god
natt kram Marie

Inga kommentarer: