tisdag, september 02, 2008

Födelsedagskalas

I lördags firade Annas scrapbooking 2 år och givetvis var jag
ju tvungen att svänga förbi. Anna hade massor av erbjudanden
och hon släppte nya stämplar, nedan ser du en av dem. Ett ex
av ugglan fick komma hem till min lilla samling av stämplar.
Skulle bara titta förbi en snabbsväng med eftersom vi fick
testa de nya stämplarna så fastnade jag i pysselrummet och
kom inte hem förän på eftermiddagen.

Har även lyckats att knåpa ihop två kort till kortswappen på
Annas scrapbookings forum, hoppas nu att korten har anlänt
till sina adresser.


Inuti detta kort med söta grisen på skrev jag:

änglar - visst finns dom (dock i olika former). Det finns

ju en änglahund så då måste det ju finnas änglagrisar oxå

Har nu varit på föräldramöten i dagarna två så

nu ska här sovas och smälta all info jag har matat

min hjärna med + att annars är jag som en

zombie imorgon.

Ha det gott allihopa, kram Marie

1 kommentar:

chalin sa...

Sitter och gör en liten bloggrunda nu.
Vilka fina kort du gjort. Gillar verkligen "den flygande grisen"