måndag, september 15, 2008

Stamkund på sopstationen

Har idag rensat och kört skräp till tippen, förstår
inte att man kan samla på sig så mycket. Jonas
har varit iväg till sopstationen med tre fulla kärror,
men det värsta är att vi tyvärr har nog lika mycket
till som ska slängas. Men det är faktiskt gött att få
bort mycket, säger jag som är en hamster. Jonas
är tokig på mig eftersom jag inte gärna vill göra
mig av med saker.
Tänkte även visa vad jag har inhandlat på
Tradera, en fin vit kanna att ha blommor i....

..... och en gräddkanna och en sockerskål med söta
små blommor på. Kunde inte motstå dessa fina
saker. Tur att vi gör oss av med mycket så jag
kan fylla på med nya :)

Nu ska här ses på Extreme home Makeover, sen

blir det att göra kudden sällskap. Ha en trevlig

måndagskväll, kram Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supersöt kanna, den vill jag ha ;o)
Lycka till med flytten. Tyckte jag åg dig som hastigast i bilen idag :o)När slutar du om dagarna?

♥ Pia... sa...

Hej..oj så mycket du håller på med då:) flytt?? och städning..bra !!!..tävlingar ser jag oxå..kul.. jag får läsa vidare ..missat en del ser jag:) ha de såå gött..kram ..PIA