söndag, december 21, 2008

Jul, jul strålande jul......

....här har det varit tyst nu ett tag, haft mycket kring mig.
Julstädat och pyntat men ännu är vi inte klara på långa
vägar. På pysselfronten har jag oxå haft fullt upp, har
gjort hjärtan till dagis och fritidsfröknarna. Ska lägga
upp bilderna i nästa inlägg, för nu är de levererade. Jag
vet att några fröknar brukar titta in här på bloggen.

Har köpt mig julkulor från IKEA som jag har hängt
i köksfönstret........
......adventsstjärnan lyser så fint i hallen, tråkigt
dock att det inte finns någon snö utanför.......

.......julstrumpan har Lovisa hängt i julgirlangen så
att inte tomten missar den här han kommer på
julaftonsmorgon.
Igår klädde vi granen och den står så fin och grann
i stugan. Idag får vi besök av barnens faster och farbror.
Faster ska julklippa oss så vi ser vad vi får i paketen.
Ha en fortsatt mysig julvecka, kram Marie



4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Gokväll i julstugan:)..Stökas det eller du kanske är klar nu?..Själv så sitter jag vid dotterns dator och passar på att blogga lite..är barnvakt och lille skrutten sover just nu (han är såå förskyld och var supertrött)..föräldrarna hans passar på att handla lite ....bloggen har jag inte hunnit mednåt nu förtiden..har varit en hel del att göra på både jobboch hemmafronten..men snart hoppas jag det lugnar ner sej lite....igår var jag och fem av mina jobbarkompisar på Peter Jöback,..det var härligt...vilken röst han har..och julstämning fick vi på köpet:)..nu passar jag oxå på att önska dej en riktigt GOD JUL Marie....och ha de såå gött..PIA

Gårdsromantik sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Maud

Britt sa...

Hej och god jul!

Vilken mysig blogg du har, ska ta och kika runt lite mer...

Britt

Marja sa...

God Jul och Godfortsättning vännen hoppas ni får en fin första jul i nya huset!!

Kram Marja