söndag, december 28, 2008

Sovmorgon

Då nalkas snart det nya året då, det ska bli spännande vad det
har att erbjuda. Har haft det väldigt lugnt efter julafton, vi har
haft sovmorgon varje dag. T o m barnen har sovit länge, de
behöver nog sova igen allt efter en jobbig höst......

...... måste bara visa våran fina julgran, den blev
en riktig disneygran med glitter och fina kulor....
......här är en riktigt söt kula som Lovisa fick i julstrumpan,
tomten tyckte den passa henne eftersom hon gillar att
dansa. Den fick ju sitta längst fram på granen.

Nu ska vi åka och hälsa på min mamma och pappa
uppe i Sunne, ha en fortsatt trevlig dag

kram Marie



5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hejsan..du är väl i SUUN nu kan jag tänka mej:)..alltid trevlig att åka dit...Har lite släkt som kommer därifrån..min ingifta moster:)..osv...vilken fin gran..den var verkligen grann:)..söt julkula(skor)...nu ska jag ta en runda med hunden ..får nog ta min "päls" på..ha de..kram..PIA

Anonym sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Beskrivningen till rosen finns under Kategorier
-Dekorationer på min sida!
God fortsättning! Kram

Britt sa...

Hej!
vilken fin gran ni har och "skorna" var ju jättesöta. Vilken snäll tomte...

Kram Britt

Bittan sa...

Hej !

tack för din kommentar hos mej så jag hittade din fina blogg .-)
Gott nytt år kram Bittan

Unknown sa...

Vad roligt att du gillade min blogg. Din blogg är jätte charmig och jag tänkte kika in för att önska dig ett gott Nytt År!
Kram Petra