tisdag, februari 03, 2009

En rolig överraskning

Idag när jag gick in på min blogg så hade jag fått
en kommentar från Design i tid och rum, kikade
in på hennes sida och där hade jag fått en award.
TACK ännu en gång för den fina utmärkelsen.
Till utmärkelsen hörde till en fråga, och den var
5 saker som man är beroende av:
Det får bli dessa 5 ting:
1. Bloggandet
2. Pyssel
3. Resa
4. Loppis
5. Glass
(och givetvis mina barn oxå)
sen ska jag skicka denna fina utmärkelse vidare
till 5st och det får bli till;
Ha det gott alla och tack för alla kommentarer
jag fått. Så roligt att läsa dem och sedan få chansen
att titta in tiller alla.
Ha det gött, nu ska jag snart titta på bygglov
(mitt tisdagsnöje). Kram Marie


8 kommentarer:

heavenandearth sa...

Hej!

Vad kul att du kikade in hos mig!!

Vilken otroligt fin spegel du har i badrummet! Förstår att du blev kär!! Har ni nyss flyttat in?

Grattis till awarden! Sånt blir man glad av!
Appropå glad... gud va jag skrattade åt den skrattande bebisen lite längre ner!!
Haha!! En sån en!! *ler*

Ha det så gott!
Kram! Iréne

♥ Pia... sa...

hej..just nu paus i bygglov..och som det beroende jag har så..snabbt till datorn för att hinna blogga lite:)..haha..sen har vi nog lite mer gemensamtän bara bloggeriet..glass..ja tack..pyssel ojaa då och loppis..självklart..resa..inte fel det heller..ha de så gött där i soffhörnan..kram..PIA

Katta sa...

Grattis till awarden! ja inte kan man vara utan bloggandet och barnen inte :) Vad intressant att läsa om kallmålningen du gjort på tomten i förra inlägget. Har aldrig hört talas om tekniken men det låter roligt. Kram Katta

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Vilket fint badrum du har och vad härligt med ett bubbelbadkar! Finns det något bättre än ett härligt bad då man är trött i kroppen?!
Grattis till awarden!
Kram Sara

Annas infall sa...

Tack, tack....Det var mycket snällt. Jag ska länka till din blogg oxå. Kram: Anna

angelhairs.blogspot.com sa...

Oj så fint du har det!!!
Du förtjänar awarden!! Kram Jeanette

Helena sa...

Heeej! Hamnade på din fina blogg via andra bloggar...., sådär som man gör allt som oftast! Vad fin tomten blev! Kallmålning? Har jag aldrig hört talas om men det blev ju ett jättebra resultat! ....och du...., fota barnen är ett gissel. Har fyra stycken och herregud vilket jobb det är när man ska försöka få dem att se normala ut ALLIHOP på samma kort!!:D
Ha det gott! Kram Helena

Älfgärdet sa...

TACK för awarden! Blir mycket glad över att få uppskattning :). Dock har jag valt att inte lägga upp några på bloggen MEN de uppskattas lika mycket för det! Ha dä gôtt i häljen!