onsdag, juli 29, 2009

Besöket på Hem T Gårn

Goddagens eller rättare sagt God kväll,
är nyligen hemkommen från min tripp
till Charlottenberg. Jag och en väninna
bestämde oss i veckan att vi skulle ta
oss en tur efter jobbet.......
....... jag ville ju givetvis då ta en sväng in
till Hem T gårn som ändå ligger på
vägen till shoppingcentrat.......
.....så här kommer några bilder från den
mysiga gårdsbutiken "Hem T gårn".....
......när vi hade tittat färdigt på alla de ljuvliga
sakerna i butiken for vi vidare till Chalottenbergs
shoppingcenter. Vi besökte Sportshopen,
Lucky Duck och massor av andra roliga
butiker........

Synd Britt att du inte kunde följa med, men vi
får åka dit fler gånger :) nu ska jag hoppa i
säng om jag ska komma upp imorgon bitti.

Ha det gott, kramiz Marie




7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Åå men hej...jag var oxå på hem t gårn idag..Jag och annas tankar samt min dotter..fast vi var där precis när det öppnade..annars hade vi ju stöt på varann..kul..och visst är det en mysig affär...kram..Pia

Anneli sa...

vad härligt med shoppingtur - många fynd blev det kan jag tro...
kram
annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du hittade, vilken tur. För visst är det en helmysig affär, finns mer där som jag vill ha. Kanske tar en tur till i sommar, vi genar ju "över skogen".
Kramar AnnaMaria

Bland inredning O figuriner! sa...

Hejsan Marie!
Gud vilken fin affär!
Måste verkligen ta en resa snart!=)
Om det inte vore för bristen på pengar,skulle jag leva för shopping! =)
Ha en bra dag!
Kram Erika

Tesa/Therese sa...

Vilken härlig butik du besökt....mysigare än Rörstrand ;o)
Ha det gott så syns vi på skolan. Förresten har vi sommarträff med föreningen den 8/8 kl. 12 Gjuteriet. Skulle vara kul om du kan komma. Ha det gott! Kram

Interiörboden sa...

Hej Marie!

Tack så mycket för den fina blomman idag!!
Det värmer, tack vännen!!!

Hoppas att inköpen blev bra :)

Ha det bra så ses vi :)

Kram Sandra

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilket shopping paradis i min smak hurra vad mysigt.
Ha det gott Marie:)