söndag, december 05, 2010

2:a advent

Halloj alla adventsmysare, nu är det
bara 19 dagar kvar tills den kära tomten
kommer till alla snälla barn och vuxna....
....själv fick jag tjyvstarta lite i går med att
öppna paket, kom till jorden för exakt "25 år"
sedan.......ops, tryckfelsnisse kom in där :).........
.......har även börjat pynta min lilla vrå, fick
mig några grenar trollhassel av en arbetskollega
för några veckor sedan. En hängde jag upp i
taket i hallen, den ska dekoreras efter
årstiderna tänkte jag.......
.......så nu fick det bli dessa söta kottar jag
köpte mig på Noll54, kunde inte motstå dem.....
.........Vad har annars hänt sen sist, jo jag och två
av mina väninnor tog oss en weekend i
Stockholm förra helgen. Vi strosade i Gamla
stan, gick på julmarknader och glammade oss
på några krogar på Östermalm där vi även
hade fått låna en lägenhet. Men nu är man
åter hemma i vardagen igen, alltid skönt
att komma bort men det är allt gott att komma
hem sen igen. Tänkte lägga upp några bilder
från El Stockholm i nästa inlägg när jag har
hittat sladden till mobilen........
Ha en fortsatt trevlig 2:a advent
kram Marie

5 kommentarer:

Kattis sa...

Grattis Marie i efterskott!! Hoppas du hade en underbar dag med allt vad man önskar sig av en sådan dag! =)
Ses!
Kram Kattis

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis i efterskott.
Läckert att dekorera trollhasseln efter tyck och smak och säsong.
Kram:)

Viola sa...

Vad fint det var med grenen och kottarna, hoppas dagen varit bra och lycka till med utlottningen, kramen

Hobbykällaren sa...

Grattis i efterskott.
Trollhassel är ju jättesnyggt att hänga dekorationer i. Lät mysigt med Gamla stan. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!
Tack för att du tittar in hos mig och lämnar fina kommentarer..
Då hittar jag ju till dig också... :)
Har bara inte hunnit svara.
Håller på med allt här hemma. Snart har jag målat byrån då får jag lite mer tid.
Tror jag.. :)
Vad mysigt med Stockholm..
Saknar Nk.s Julfönster..
Har bott i Stkhlm i 12-År!
Ibland saknar man Shoppningsmöjligheterna!
Som nu innan Jul!
Ha en mysig helg!
Kram Sirpa