måndag, mars 28, 2016

Bilsportmässan i Jönköping

God morgon alla sköna bönor :) hoppas flygturen till Blåkulla o hem gick bra ....jag tog en sväng förbi Elmia mässan i Jönköping på vägen hem jag :) ......


...har inte bara intresse för inredning o retrosaker :)..


....d fanns mycket fint att titta på i från många årtionden :) ...


.....o d poppades i många av mässans hörn + o d hade både ljus o rök,  värsta discot :) .....


.....men en av favoriterna va denna snyggfula bubbla, inte perfekt i lack men vad gör väl d ....allt kan inte vara perfekt ;) ......


......sen var d ju bilar som var pimpade till max oxå men föredrar nog den lite ruffa stilen jag :) ......


....är så imponerad av att d finns människor som ä så säkra på hand med både lackerning o läderarbete,  denna fina var en hyllning till Motorhead :) .......


.....Efter vart på mässan i nästan 4.5 timme begav jag mig hemåt o dök i sängen :D .....märks man inte är 20 längre :) .......


.....så denna dag blir d inte många knop, ska bara hämta en diskmaskin ....så nu ÄNTLIGEN ska ja slippa diska för hand :) ....

Ha en underbar annandag påsk nu // Marie ♡

Inga kommentarer: