lördag, mars 12, 2016

Retrojakt pågår :)

....Hello mina underbara läsare, då har vi korat ännu en vinnare i mellon, hur tror ni d går för Frans i den stora festivalen??? .....


....min dag har jag spenderat på retrojakt, var en sväng till Gengåvan o där hittade jag många av sakerna jag hade tänkt buda hem från Tradera, men nu slapp jag både frakt och fick hem mina saker i ett stycke :) ..... visar mina fynd i nästa inlägg :)


...var även på en liten tur i Karlstads stadsdel Haga, där d fått lite nya fräscha butiker, mycke roligt o jag hittade dessa fina lampfötter :) så vackra men tyvärr så tillåt inte plånboken att köpa d :( ...får hålla tummarna att d är kvar tills jag får lön

 Dax o krypa te kojs här så ha en fortsatt fin kväll                                              //Marie ♡

PS.  Lämna gärna ett litet avtryck om ni vart här... skulle va roligt o komma till er blogg o hälsa på ♡

Inga kommentarer: