onsdag, mars 30, 2016

En stringhylla på plats av 2 :)

God morgon denna onsdag, här har bacillerna anfallit efter helgens event i Jönköping :( ......inte bra att beblanda sig med så många människor ;) .......


...... men blev lite rastlös här hemma så d blev o äntligen få upp min stringhylla jag fått av min mamma  från mitt föräldrahem :) ....lite meckel va d med mollyplugg o vattenpass för o få den rak :) även om den ser jättesned ut på bilden :D......


....men nu pryder den sin plats brevid soffan i vardagsrummet iaf :) .....sen o försöka inreda den va svårare, har inte samlat på mig så många retrofynd ännu men pappas gamla kamera fick sin plats i hyllan iaf efs jag älska o fotografera.....


.....har även denna filmrulle ifrån Kodak i oöppnad förpackning :) tror förbrukningsdatumet gick ut för någon dag sedan :D ..... .....ha nu en underbar dag .....kram Marie ♡

Inga kommentarer: