måndag, december 04, 2006

Födelsedagsfirande

Jaha, då var man ett år äldre igen då herregud vad åren går. Det var inte länge sedan man gick ur nian. Eller jo det var det väl, nästan 20 år sedan, men det känns inte så länge sedan. Det är tur att man är ung i sinnet :) även om man ser ut som sju svåra år och ett nödår vissa dagar.

Mamma och pappa var här igår och firade mig med fika, en julbock och en elvisp som jag fick för en månad sen när våran havererade. I dag när Jonas och barnen kom hem fick jag tre paket, tre presentkort på Annas Scrapbooking, precis vad jag önskade mig som Lovisa brukar säga. Har tänkt mej att köpa en Quickutz så jag hoppas det dyker upp några fler presentkort på jul. På tal om jul det är bara 20 dagar kvar sen så kommer tomten. Nu ska jag försöka att rota fram mina adventsljusstakar så ha en trevlig kväll, det ska jag ha med att pynta.

/ Marie

Inga kommentarer: