tisdag, augusti 08, 2006

Friidrotts- EM

Är ingen sportfåne i vanliga fall, men friidrott tycker jag är kul att titta på. Speciellt när vi har så många duktiga stjärnor. Har suttit idag och hejat på Carolina, visserligen kom det ju av sig när hennes värsta konkurent ballade ur.

Har även hunnit med att hälsat på min mamma och pappa oxå, jag, mamma och Lovisa var ner till Fryken och badade, det var skönt att få svalka av sig. Först ville inte Lovisa bada för vi hade glömt hennes badring hemma, men när hon kom ner till vattnet så var hon som en fisk. Lovisa visade mig att hon kunde nästan doppa hela huvudet. Hade det vart förra sommaren så hade hon skrikit bara hon fick några droppar i håret, det har verkligen gått framåt tack vare simskolan hon har gått på under vintern. Nu ska jag snart gå och nanna så ha en fortsatt trevlig kväll.

/ Marie

Inga kommentarer: