fredag, augusti 04, 2006

Hamnfestivalen

Sitter nu här och har snart bara en vecka kvar, sen ska jag börja jobba igen. Men det ska faktiskt bli skönt, har varit hemma ca 1 ½ år nu. Wiggo ska inskolas på dagis den 14:e, men det ska Jonas göra. Det är nog lika bra för det är Jonas som kommer att lämna Wiggo på morgonen.
Nu har Wiggo börjat intresserat sig för att gå med lära-gåvagnen, vi har haft den ståendes framme sen han fyllde 1 år, men han har inte alls velat gå med den. Men i dag har han gått flera gånger fram och tillbaka från hall till vardagsrum. Jag tror inte det tar så länge förän han går nu.

I dag ska jag och min vännina gå på hamnfestivalen, jag har sagt att en gång denna sommar ska jag till hamnen. Det är alltid lika roligt att sitta där och titta på alla roliga människor, och fint väder värkar det ju bli så det blir nog många som är ute i kväll. Ha en trevlig dag.

/ Marie

Inga kommentarer: