torsdag, juni 07, 2007

Show på dagis


Nu kan jag lägga upp mitt bidrag som jag tävlade med på Annas scrapbooking för min kompis Ewa som skulle få det har fått det. Tävlingen gick ut på att Lon eller kortet skulle innehålla Annas favoritfärger orange och rosa.
Idag har jag och Jonas varit på Lovisas dagis och tittat på deras show, barna sjöng både Cara Mia och Zlatan-låten, det var ramsor och Lovisa och en kompis berättade en historia. De var jätteduktiga, sedan grillade vi korv och dagis bjöd på kaffe och jordgubbsbakelse. Mumms det var svenska jordgubbar, det är så gott.
Min mamma och pappa var här och passade Wiggo, showen började inte förän 18.00 och då brukar Wiggo lägga sig. Han måste ju upp 05.45 i morgon så det var nog tur att han var hemma.
Själv ska jag gå och lägga mig snart för i går satt jag uppe med grannarna tills 23.30 + att det blev några glas vin så jag var lite trött i morse när klockan ringde kl 05.00. Ha det så bra så länge.
// Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

väldigt fint kort det pryder nu min bokhylla tack. Hur gick tävlingen? kraaam Ewa