måndag, december 17, 2007

Kort dag på jobbet

Han knappt till jobbet i morse förän de ringde från dagis och sa att Wiggo hade feber. Han har varit krasslig under hela helgen men jag hoppades att han kunde vara på dagis idag så slapp mina arbetskompisar gå kort på jobbet, men tji fick jag. Så nu är jag hemma, Wiggo sover, han har nog nu sovit i ca 3 timmar.

Har hunnit med att plocka bort lite medans Wiggo sover och sedan har jag dekorerat 3 st tändsticksaskar som barna ska ge bort till dagis och fritidsfröknarna. En liten uppdatering, nu ska jag fortsätta att städa och sen ska jag försöka packa in de sista julklapparna. Ha det bra i vinterkylan // Marie

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hello där Marie...jo men visst ska det bli en riktigt mysig jul ..snart:) hjärtan finns ...är det de vita linnehjärtan du menar..?...50 spänn eller de små ulltussarna ? 25 spänn...ja det finns en del i olika färger ...ha det så bra..i julstöket..man hinner inte så mycket annt just nu..min dator vilar ganska mycket ..om jag säger som så:)...PIA