fredag, december 14, 2007

Äntligen.....

har mitt paket från Scrap-Mart i Usa kommit, beställde för ca en månad sen lite Dies till Qk och EZ foam, har väntat i en evighet känns det som. Men den som väntar på något gott.....eller hur? Det får bli en förtidig julklapp till mig. God jul på mig :)

Idag har jag varit ledig från jobbet, jobbade dubbelskift igår för att vi skulle hinna med att gå på julfest med alla på hela avdelningen. Festen hölls på Nöjesfabriken, vi åt julbord + att det bjöds på julshow med bla Ann-Sofie Elvin (brukar höras i radio ibland som Britt-Marie från Grums). Både humor och bra musik var det, sen var det väldigt god mat och efterrätt.

Måste ju oxå berätta att Lovisa tappade sin andra tand igår på skolan, så inatt hade hon besök igen av tandfen. Så hon fick en hel guldtia igen, hon hade många funderingar om vart tanden tog vägen och hur tandfen kunde vägga tian i glaset uten att hon hörde det. Ja det mycket att fundera över när man är liten.

Nu ska jag ställa in i diskmaskinen så jag slipper det imorgon, har tillräckligt att göra ändå. Det ska sättas upp julgardiner, städas, pyntas och inhandlas de sista julklapparna och sedan försöka slå in så många av klapparna som möjligt. Ha en fortsatt trevlig helg kram Marie

Inga kommentarer: