torsdag, december 27, 2007

Mellandags rean.....

......hos Annas Scrapbooking började idag, givetvis var jag tvungen att åka ditt och sätta sprätt på några av mina presentkort jag fick. Har bara önskat mig det när jag fyllde år och i julklapp. Köpte mig mönstrade papper, några stämplar en die med snöflingor på och en liten grön groda som ni ser på bilden under.


Har suttit nu ett tag för att fundera ut hur den funkar, gjorde ett försök och det verkade fungera. Det tar nog ett tag innan man blir varm i kläderna så hederliga gamla Quickkutz-tången får nog duga ett tag till.

Julafton firades hos min mamma och pappa i Sunne, Wiggo och Lovisa väntade på tomten men när han äntligen dök upp blev Wiggo hysteriskt rädd och bara gråt. Efter en stund i morbrors knä lugnade han ner sig, men fram till tomten gick han inte, Lovisa fick hämta hans paket. Vi sov över till juldagen, det var gött att inte stressa hem för att barna blev trötta.

På annandagen firade vi hos Jonas mor och far, då blev det ännu mer paket för barnen, så nu får vi försöka att rensa ur deras rum innan de nya sakerna ska in. Nu ska jag städa i min pysselhörna så jag får någon plats till grodan, ha en god fortsättning och snart är det ett nytt år

Dagens kommentar: -Pappa jag är sjuk, jag har feber i tanden (Wiggo beklagar sig för pappa innan läggdags)

kram Marie



Inga kommentarer: