måndag, april 07, 2008

GRATTIS....

.......till både Lovisa och mig. Lovisa firar sin 7:e födelsedag i
dag. Hon väcktes i morse med "skönsång" och paket, Lovisa
hade önskat sig sådana färgpennor som jag har, nämligen
Promarkerpennor. Så i ett av paketen låg det några pennor,
de skulle provas på momangen, fast klockan bara var 5.30
Så hon var nöjd med vad hon fick, bättre blir det nog när pappa
kommer hem på torsdag från London med ett paket.
Själv har jag 2-års jubileum för min blogg.

Här är vad jag inhandlade i lördags, det blev en inte så vacker pippi,
men jag tyckte den var så charmig så nu står den på min farstukvist.

En rostig krona, har alltid haft en förkärlek för kronor. Nu ska
den få pryda mitt fönster ett tag tills vi har ordnat till det utomhus.
Då får den nog flytta ut, under är en lykta på pinne som redan sitter
i min och Wiggos snygga plantering. Den ska vi prov elda i kväll med
värmeljus. Sen köpte jag med en vit klematis och vit lavendel, som vi
ska plantera snart.

Snart är det dax för bollibompa och sedan ska barnen göras

i ordning för kvällen. Sen ska jag försöka att städa

i min pysselhörna. Ha det bra // Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till er båda!!Var har du hittat den läckra kronan?? Den är superfin!!

Jag ska haka på dig och försaöka städa i min pysselhörna som har växt ut på golvet och i alla vrår som finns!!