måndag, april 06, 2009

Barnkalas och fönstertitt

Då var det en ny arbetsvecka då, helgerna
försvinner i racerfart. Denna helgen hade
vi barnkalas för Lovisa, några barn kom inte
så det blev bara 22 st till slut. Men det var
fullt ös i 1½ timme, efteråt hade vi kalas
med mor och farföräldrar och faster & gudfar.
Lovisa var bra trött efter allt kalasande så
hon slocknade som en klubbad oxe när vi
väl var hemma.
Här är vårt fina fönster som sitter inne
i vår hall, jättefint tycker jag. Brevid
har jag hängt upp en "kaskad" från
Partylite.

Nu ska jag bada mina lortiga ungar, sedan
ska jag se sista delen av Familjen Annorlunda.
Helt hänförd hur familjerna hinner med allt,
en annan har fullt upp med "bara" 2 barn.
Ha det gott, kram Marie

6 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Det var nog inte bara Lovisa som var trött efter den dagen ;o) Härligt fönster. Kram

♥ Pia... sa...

haha..ja du må ha haft en intensiv helg...bara 22 ungar..mer än vad vi har på en avd....det (21st)..fint fönster..det är nåt som jag skulle vilja ha här hemma ..nån stans..fst vet inte var:)..ha en skön nyy vecka..och njut av det fina vårvädret vi har..kram..PIA

Rummet för välbefinnande sa...

Hej Marie, vad synd att du inte hann komma på invigningen, men jag hoppas du kan kika in någon annan dag. Om jag inte är ute i affären så be Eva att hon säger till mig.
Jag håller på att jobba ikapp mig med allt pappersarbete just nu...
Det blir en del kan du tro.
Ha det så bra!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ett fönster inne i hallen, det skulle allt jag vilja ha också. Vår hall är mest dörröppningar.
Det var jättefint, så mkt olika saker du kan hänga där.
Önskar dig Glad Påsk
Kramar AnnaMaria

Design i tid och rum sa...

Hej!
önskar dig och din familj en SUPER TREVLIG PÅSKHLG
kram Dadda

Annas infall sa...

Hej Marie!

Det är kul med kalas...man blir lite sleten efteråt bara:)

Glad Påsk på dig!
Kram: Anna