söndag, april 26, 2009

Godmorgon!

Godmorgon alla bloggvänner, här har jag
haft sovmorgon så det är nätt och jämt att
jag har stigit upp. Barna är hos farmor och
göbben har vart på "rajraj" i stan i natt så
han har sovit hos sin syster.
Gårdagen åkte jag nästan hela Fryken runt,
mamma och pappa bor utanför Sunne så jag
tog mig en tur ditt och sedan fortsatte jag till en
barndomsvän. Alltid kul att träffas för det är
ju inte så ofta man har tid att åka bort, alltid
är det något som ska göras eller annars vill
man ju umgås och göra nåt kul med barna....

.....har inte visat 40-årskortet jag knåpade ihop
för en tid sedan......
......det blir inte så mycket kortgörande nu,
tiden räcket tyvärr inte till. Det blir något
kort imellanåt så där.......kanske kan det
bli lite mer pyssel till hösten när inte
trädgården tar så mycket tid......

......nu ska jag äta lite frukost sen ska
jag hämta barnen och Lovvan ska iväg
till simskolan, ha en fortsatt trevlig söndag
och till veckan är det kortvecka, tjohooooo

// Marie

14 kommentarer:

paula sa...

så fint
ha en bra
dag
kramiz

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint kort du gjort! Mycket roligare och få ett hemma-gjort. Det är fint där uppe runt Sunne, tur att du åkte en solig dag. Nu regnar det här..men då kan man slappa på soffan!
Kram till dig
AnnaMaria

Elin sa...

Tack för din söta kommentar...
Ett sånt fint kort du knåpat ihop, du är så duktig...

Hoppas du får en mysig söndag
Många kramar
Elin

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt det låter att få lite egen tid.Man behöver det.Kul att träffa vänner man inte träffar så ofta.Ha en mysig söndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Tesa/Therese sa...

Vilken skön morgon! Jättefint kort du gjort. Kram

Västbacken sa...

Vilket fint kort.

Lotta

Anneli sa...

jättefina kort du gör...
kramar
annelie

här är gudagott att vara sa...

Jätttefint kort,vad du kan.
Visst är det vackert här i Sunne.
Haregott i veckan!

Kerstin sa...

Hej Marie!

Så roligt att du hittade till min blogg, och jättekul att du vill vara med i min tävling, det gör mig glaaad!

Kramar Kerstin

Mina Lantliga Rum sa...

så fint kort du gjort!! det är alltid kul när nån gör egna saker,har aldrig provat göra nått sånt själv.

ha en fin dag,kram!

susanne sa...

Hej!
1000-tack för din fina kommentar inne hos mig. Vilken mysig blogg du har och jag beundrar verkligen din kreativitet.
Kram Susanne

Viola sa...

Hejsan, hoppas du haft en fin dag, här har solen igen visat sig, haft lite mulet på fm. Vilket rart kort du knåpade ihop...helläckra färger som jag älskar, kramen

heavenandearth sa...

Hej Marie!!

Tack för din rara kommentar hos mig!
Jodå, mitt fina lilla hjärta har kommit!!! Tack så mycket, ännu en gång!!
Det hänger uppe på väggen... men jag går fortfarande omkring med det då o då för att se om det ska sitta nån annanstans kanske!! Inte klok!! haha

Vilket läckert kort du gjort!!! Jag har försökt mig på det oxå men det blev inte så bra...

Önskar dig en skön vecka!!!
Kramar! Iréne

Mina Lantliga Rum sa...

ha en mysig valborg,kram!!