söndag, april 12, 2009

Vinnaren dragen

Imorse sken solen och vi fick sovmorgon alla
4, t.o.m lilleman sov till 9, skönt att få sova
ut ibland. har varit till svärmor och svärfar och
firat påsk, därför så har jag inte kunnat
dragit vinnarna förän nu, barnen har givetvis
fått vart med och dragit en varsin vinnare........
....sonen drog första vinnaren den som fick hjärtat blev.........
Iréne med bloggen Heaven and Earth
Grattis till dig!
Nästa lott drog min dotter och vinnaren av detta fina
hänge blev........
Jenny med bloggen Hemma på Kråkered
Grattis även till dig!


Sista lotten drog jag och vinnaren av korset blev....
Christina
Ett stort grattis till dig!
Vinnarna maila era adresser till xlntwoman@go.com
så skickar jag vinsterna snarast........
.......Ett stort tack till alla som ville vara med, samanlagt
blev det 50 lotter vi drog emellan. Ha en fortsatt trevlig
påskhelg, kram Marie

16 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skönt sovmorron.Grattis ni som vann ,fina vinster.Vilket väder vi har det är ju helt underbart.Ha nu en trevlig kväll kramizzar ~~~~RITA~~~~.

Bloggullet sa...

Grattis till vinnarna, jag hade önskat mig något av korsen.;0)
Kan jag köpa något av dem hos dig?
Kramar

heavenandearth sa...

Iiiiiiiii!!!

Hahhaa!
Jag blir sååå glaaad!!
TACK!!
Tacka lille sonen, för att han var så bra på att dra lotter!!! :-)

Tänk att det jättesöta lilla hjärtat blev mitt!!!

Grattis till de andra lyckliga vinnarna!!!
Å tack för tävling Marie!!

Jag mailar dig!
Önskar dig en härlig vårvecka med massor av vårsol!
Kram!
Iréne

♥ Pia... sa...

Hejsan...och grattis till alla vinnarna ..ha en skön fortsättning på påsken..kram..PIA

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj var det redan dags för dragning hos dig?! Ja dagarna går fort ibland.
Grattis till vinnarna:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Marie! Tack för spännande tävling, och Grattis till dina vinnare. Jättekul och hitta nya Bloggar, och det gjorde jag nu.
Ha det gott
Kram till dig
AnnaMaria

Britt sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Härligt med lite sovmorgon, det är man inte bortskämd med...

Stor kram
Britt

Jenny sa...

Hej Marie!
Åh vad roligt, vann jag!!!
Hänget är urgulligt, tack till din dotter som drog mitt namn:)

Jag mailar dig min adress!

Ha en jättebra dag!

Kraam Jenny

Fröken Tindra sa...

Stort grattis till vinnarna!
Ha en fortsatt skön dag!

Roses & Angels sa...

Jätte grattis till vinnarna! Kram Christa

Bloggullet sa...

Jag är mest förtjust i tredje vinsten, du behöver inte göra dig besväret att köpa det även om jag blivit glad.;0)
Jag är häpen över hur snäll du är, tack.
Kramar

S sa...

Hej Marie!
Kul med tävling! Jag har tittat in till dig också via Annas infall förut och tycker din blogg är jättefin! Kommer nog tillbaks fler gånger. Må så gôtt! Kram Stina

Anneli sa...

Grattis till vinnarna
Kram
Annelie

Mollymera sa...

Åhh så roligt, att jag vann det fina korset. Tack snälla Marie!
Ha det så Bra!!
Kram Christina
Jag mailar dig nu!

Bloggullet sa...

Du kan få min adress, ska jag mejla till dig?
Kramar

Interiörboden sa...

Hej!!

Grattis till vinnarna!!!
Hoppas att du har haft en bra påsk!

Ha en jätte bra vecka.
Kram Sandra