söndag, maj 31, 2009

Morsdsg....

...har jag firat med min son och min mor och far.
Sambon och dottern åkte till hans mamma,
ibland får man dela på sig vi sådana här tillfällen.
Jag och Wiggo hade en trevlig dag uppe i
Fryksdalen, vi var ner till sjön och Wiggo badade
benen och rumpan. Det var inte värst varmt
kan jag säga, själv badade jag bara stortån :)
Det blev givetvis fika med tårta och sedan tändes
grillen och vi fick oss ett rejält skrovmål.
Här är den fina 2:a vinsten jag vann hos Fåfängans
hem den är just nu placerad på byrån i vårt sovrum.
Har även en 1:a vinst att visa er men det får bli en
annan gång.

Ha nu en fortsatt trevlig Morsdag alla mammor
och givetvis alla andra oxå, kram Marie

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men du har allt tur du, spännande och se nästa vinst. Så söta små skor, vann du alla dom sakerna..
Ha en bra vecka
Kram till dig
AnnaMaria

Mina Lantliga Rum sa...

så fin vinst,grattis!! =D
spännnde att få se din 1:a vinst sen!

ha en bra dag,kram!

Design i tid och rum sa...

hej!! vilken tur att du van..skoj!
skickar en varm hälsning till dig kram Dadda

Britt sa...

Men vilken tur du har, den hade jag hoppats på! ;-)

Kram britt

jess sa...

är baby skorna dina? alltså jag menar har du lärt dig gå med dem? Jag har oxå mina första "gåskor" framme, ;)