onsdag, april 07, 2010

Födelsedagsfirande & utlottning

I dag är det 9 år sedan min dotter kom till värden, tänk
vad åren går. I morse ville Lovisa bli väckt lite tidigare
än vanligt för hon ville göra sig fin när hon skulle till
fritids. Sen skulle jag och brosan även fira henne med
paket och sång, men vad hände jo vi försov oss, så typiskt.
Det fick bli en kort "ja må hon leva" men hon han med paketen,
de kunde ju inte väntas med :)
Även denna dag för 4 år sedan startade jag min blogg, det
har ju vart lite tunnt med inlägg på sista tiden. Tänkte
faktiskt ha en lite utlottning eftersom vi firar två födelsedagar
i dag. Priset kommer jag presentera i nästa inlägg. Såååå.....
om du vill vara med i utlottningen vill jag att du skriver
en kommetar under detta inlägg innan den 30 April och
länka till denna tävling från din blogg.
Nu ska här nattas barn, ha det gott
kram Marie

31 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Kul att du så smått kommit igång att blogga igen:) Här är allt bra och jag hoppas det är så med dig också. Må så gott!!
Kram Tesa

Lina sa...

Jag vill vinna!!!!

Kram Lina

Britt sa...

Hej vännen!

Kul att du är här igen!

Jag lägger undan en bok åt dig, skicka gärna ett mail till info@selmashus.se så har jag din mailadress tillsammans med bokningen och jag kan lätt höra av mig när den kommer.

Kram Britt

Interiörboden sa...

Hej Marie!

Tack så mycket för din kommentar!
Ja, det ska bli såå kul!!
Mycket att pyssla med nu framöver, kul :)

Jag vill absolut vara med i din tävling...vad spännande!!!
Jag länkar såklart från min blogg också... :)
Hoppas på mycket tur nu, ska bli spännande att se vad det är för vinst :)

Ha en jätte bra dag!!
Kram Sandra/Interiörboden

Interiörboden sa...

Hej Marie!

Jag har lagt undan dessa grejer till dig, fågelburen och tvättbrädan.
Jag tar med mig det till butiken imorgon, så får du hämta det när du vill.

Ha en jätte bra kväll!!
Kram Sandra/Interiörboden

Interiörboden sa...

Hej Marie!

Jag hörde att du var intresserad av Zandras lykta, men att den var såld.
Jag skulle nämligen sätta ut min på bloggen nu, men jag hörde att du var intresserad av en sådan.
Jag ska sätta ut min för 100 kr.
Hör bara av dig om du vill ha den, annars så sätter jag ut den :)
Tänkte bara att jag skulle fråga iaf :)

Ha en jätte bra dag!!
Kram Sandra/Interiörboden

Interiörboden sa...

Hej igen Marie!

Okej, då tar jag med den till butiken på måndag :)

Ha nu en jätte bra helg och vi får ju hoppas på riktigt bra väder, det ser lovande ut :)

Kram Sandra/Interiörboden

Viola sa...

Då håller vi tummarna för varandra då...:) ha en skön lördagskväll, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis både till Lovisa och dig, du har bloggat länge. För 4 år sen visste jag knappt vad en blogg var. Hoppas få se lite mer av dig här nu, eller vi kanske möts hos Sandra någon gång.
Tävlar gärna och länkar såklart, kommer ihåg din förra tävling då kunde inte jag länka. Nu kan jag!
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Marie//Tekla Maräng sa...

välkommen tillbaka till blogglandia har saknat dig.
Klart jag vill vara med och försöka att vinna.
Länkar med bild i min vänster spalt.
Kramar:)

Märta sa...

Vill gärna vara med och tävla. Jag tar och länkar från min blogg också.
Ha det så gott!
Märta

evamar sa...

Grattis! Jag är gärna med och har länkat hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/april/skylt-ljus-30-april.html

ellan sa...

Grattis :)

jag vill gärna vara med och tävla :)

har länkat hos mig
http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/skylt-ljus-30-april.html


Mail.ellinot_sur_citron@hotmail.com

Gabbies sa...

Grattis! Jag deltar gärna i utlottningen! Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/april/skylt-och-ljuskoppar.html

Hoppas på tur!

Britt sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning och jag länkar.

Kram britt

Hobbykällaren sa...

Vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med och jag länkar från min blogg.

//Kerstin

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar förstås från min blogg. /Annie

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Anonym sa...

Så klart vill jag vara med i denna utlottningen! Jag har länkat i min sidebar, hoppas på tur!!

Grattis till bloggens 4 års jubileum!!

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Jag vill gärna va med i din fina utlottning ! Länkar såklart !
Ha en fin dag ! Helen :0)

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna. Har länkat på min blogg!

Mvh // Therese
http://tjalen.blogspot.com

ANNIKA sa...

Får man delta utan blogg?
Jag kan tipsa vännerna istället...
kram
gustafsson.57@hotmail.com

Marie sa...

Klart Annika man får vara med fast man inte har någon blogg :)

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
clea sa...

grattis grattis grattis!
jag är supergärna med!
jag har länkat här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/april/30-april-valkommenskylt-ljuskoppar.html
kram, clea

Hem ljuva hem sa...

Jag älskar tävlingar så klart vill jag vara med i din tävling. Alltid spännade och se om man vinner om inte så kanske nästa gång.
Hoppas ni haft ett skönt kalasväder, här nere i Skåne har det varit grått och ruggigt efter en varm ocvh solig vecka.
Ha en skön kväll.
Kram Anneli

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/skylt-och-ljus.html

info@annakarlsson.se

Agneta sa...

Jag vill var med i tävlingen och länkar i min blogg. Välkommenskylten skulle jag så gärna vilja vinna.

Anonym sa...

Vill gärna vara med och prova lottlyckan hos dej.
Jättefina kort, scrappar själv men har inte riktigt fastnat för kortmakeriet ännu, blir lite sugen när jag såg dina :)

Kram // Lena.

Annika sa...

Jag vill absolut vara med!!! Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/utlottning-i-samband-med-9arings-kalas-3.html

Kram Annika
http://nilssonpettersson.blogg.se

P.S Grattiskramar till den nyblivna nioåringen!

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Hejsan Marie,
Första gången jag hittat till din blogg, återkommer säkert :-)
Vill gärna vara med i din utlottning, jättefina vinster!
Länkar till dig från min blogg.
Förresten, vilka fina kort du gör!!
Ha det gott. Kram, Ingela