tisdag, april 20, 2010

Öronvärk...................

Hejsan på er, i dag VABas det här hemma. Lillen
har haft det jobbigt med öronvärk under natten,
så här har varken han eller jag fått många timmars
sömn. I morse var vi till vårdcentralen men där fick
man ju ingen värre hjälp, panodil rekommenderades.
Det är ju det jag har kört hela natten och det hjälpte
ju inge vidare, vi får hoppas vi får sova lite bättre
i natt..............
..........var in till Indiska under veckan och
givetvis kom jag inte där ifrån utan något.
Hittade de här fina ljuslyktorna, mamma
brukar alltid säga till mig - Ska du ha ännu
fler lyktor. Japp är nog lite av en
lyktoman, men det går ju så bra att byta ut
dem man har framme och stoppa in de andra
i skåpen och när man har tröttnat så är det
bara att byta igen :) I bakgrunden står min
fina tavla jag vann hos Anneli som har bloggen
Nu ska här lagas mat, gormémiddag: korv och
makaroner :) ha det gött, kram Marie

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Stackars din lilla prins vad jobbigt Finns ingenting som gör så ont.Har själv varit öronbarn.oppas atthan blir frisk snart.Fina lyktor.Älskar lyktor.a en skön kväll Kramar Rita ♥

Design i tid och rum sa...

Tack för dem fina orden..efter min pappas bortgång är jag inte riktig mig själv..men det blir bra väl en dag..kramar!!! och hoppas att din lilla pojke är frisk snart.
Ha det bra Dadda