onsdag, april 21, 2010

Kort om kort :)

Här VABas det i dag med, Lill prinsen är dock bättre,
vi har fått sova i natt men det rinner fortfarande
var ur örat så han blir nog hemma hela veckan......
.......tänkte visa några kort jag har knåpat ihop......
......de tre första fick dotras 3 fröknar förra året
på skolavslutningen.......

.......underst är ett beställningskort jag gjort
till en konfirmand....... (ursäkta bilderna är inte
de bästa) .........

.......har fått några beställningar på kort så
nu ska här skapas, det har varit ett tag man
inte haft lusten. Men med ljuset och solen
har man fått skaparlusten tillbaka......
Ha en fortsatt tevlig dag, kram Marie




11 kommentarer:

sara sa...

Hej!
Jag driver ett UF-företag som säljer armband för välgörande ändamål t.ex. till barncancerfonden.

Gå gärna in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband som passar just dig.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stackars lillkillen, hoppas han snart blir bra. Jättefina kort, vet att du är bra på och göra såna.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Ingmarie sa...

Hur har jag kunnat missa denna trevliga bligg????
Förlåt mig men nu finns det hopp!!!

Kramen till dig frpn fru Jacobsen

Britt sa...

Otroligt fina kort, du är otroligt duktig och pysslig!

Kram Britt

Annies Blå sa...

Hej! Vad vackra kort du gör! Hoppas lillkillen fort blir frisk! /Annie

Viola sa...

Inte roligt med onda barnaöron, vilka ljuvliga kort du gjort, ha det gott, krmaen

Fröken Tindra sa...

Jättefina kort du gör! Kul att skaparlusten är tillbaka.
Kram!

✫Fru Ölmis✫ sa...

stackarn :(

Oj vad fint!
Duktig du e

trevlig helg vill jag passa på att önska dig oxå :)
kram

Maria sa...

Vilka fina kort du gör :)
Hoppas sonen snart är pigg igen :)

Ha en skön lördag !
Kramar

Inspiration i vitt sa...

ååå såhärligt det är när människor lägger ner lite arbete på att ge fina kort, härligt att få så vackert. kram på dig/Ingela.

Linda Muhr sa...

Tack för dtt besök i min blogg! Underbara kort du har skapat!