söndag, april 18, 2010

Änglar & semesterfunderingar........

Då var denna helgen snart slut då, tiden går
så fort. Snart är sommaren här och vi har
ingen anning vad vi ska hitta på under
semestern. Visst har vi mycke som behövs
göras på huset men någon tur vill vi att
komma iväg på. Är det någon som har något
förslag på vad en 2 barnsfamilj kan åka på?
Fredan var verkligen underbar, J och lillbus
grejade i trädgården hela dagen. Hjälp fick vi
av min väninna och hennes son. Vi premiärgrillade
oxå korv med bröd, att det ska smaka så mycket
bättre ute i det fria...........
..............tänkte även visa mina fina änglar som jag
köpte från Perfect home, är så nöjd med dem.........
..........har även varit till Sandra på
Interiörboden, där hittade jag detta
fina kors (fortfarande inte religös) :)
men har även hittat andra vackra saker
där men det får jag vissa i ett annant
inlägg............

...........har även köpt mig lite fina blommor,
vad det gör mycket att få in lite snittblommor
i hemmet. Men nu är de på sista versen så
det får bli att köpa en ny bukett snart.......
Nu blir det att lägga min dotter, pollensäsongen
är ju i gång så hon har börjat att få det jobbigt.
Ha en fortsatt mysig söndagskväll,
kram Marie


6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Endera dan kommer vi träffas hos Sandra, jag är ju där ibland också. Jättefint kors, och kors kan ju betyda mycket. Kungakors tex. Jättefina liljor, såna brukar stå fina länge.
Ha en fin kväll
Kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Det är härligt med vackra blommor.:-) kram Stina

Interiörboden sa...

Hej Marie!!

Jätte fina kort du tagit, och visst är det härligt med grillat...mmm :)
Vi har inte haft premiär i huset för grillen än, ska nog göra det under veckan eller till helgen :)

Jag skriver upp dig på en "Lev vackert" bok :)
Jag hör av mig så fort jag hör nått om skålarna :)

Ha en jätte bra dag!
Kram Sandra/Interiörboden

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina och lååånga änglar du har!
Liljorna är så vackra och kors betyder ju så mycket.
Ha det gott:)

✫Fru Ölmis✫ sa...

Tackar :)
vad kul å "se" dig :)

Fin blogg DU har :)
kraaam

✫Fru Ölmis✫ sa...

Otroligt fina hilder föresten :)