tisdag, mars 08, 2011

Laddare upphittad ........äntligen

Hallå alla go o glada, hoppas allt
är bra med er. Här har solen lyst
hela dagen.....man blir ju så mycket
piggare av allt solljus.......
.......nu äntligen har jag hittat min laddare
till kameran, tjohoooo nu ska här plåtas....
.....hät visar jag det jag köpte hos söta
Britt som har gårdsbutiken Selmas hus....

......amerikakofferten är jag så himla
nöjd med....här ska jag packa ner
vinterkläder till sommaren....... nu blir
det att göra lite hushållsbestyr innan
Bygglov :) ha det gott alla
kram Marie



1 kommentar:

Hobbykällaren sa...

Den där amerikakofferten är RIKTIGT snygg..Toppen att lägga "säsongkläder" i. Den kommer säkert att pryda sin plats.
Ha en bra dag i snöslasket(Nu försvinner nog den "gamla"snön av bara farten)
Kerstin