onsdag, mars 16, 2011

Vabar & Längtar

Hej på er alla goa o glada bloggisar.....
här är man hemma o vabar, lillkillen
spydde i natt. Så här går tvättmaskinen
varm idag...snart färdig iaf.....
....eftersom våren inte riktigt vill infinna
sig så tänkte jag bjuda på lite sommar
bilder......
.......idag blev jag påmind på Petras blogg
Romantiska hem att nu är det bara 8
dagar kvar tills en hel hög med damer drar
iväg på inredningsresa till Danmark......
....gissa om det ska bli spännande :)
......nej nu måste jag ta hand om min
femtielfte tvättmaskin för dagen, så ha
en fortsatt trevlig dag
kram Marie


4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Inget kul alls med magsjuka, hoppas han är bättre idag. Och så roligt ni kommer få på resan, ser fram emot lite rapport när du kommer hem.
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hihi, det blir loppis nästa måndag, dom ville ha lön först. Jag packar upp allt i vårat omklädningsrum, väldigt smidigt. Och i och med att vi är så många går affärerna strålande.
Och du ska absolut ta en tur till Iris & Doris, nu öppnar dom 11 istället för 15.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Lev Vackert sa...

Hej Du rara! Nina tar kort men inte Gua, Guas butik har egentligen inte öppnat men vi har fått möjligheten att komma ditt ändå, Gerda som har idemakriet kommer också vara där och sälja sina vackra saker! KRAM

Ingmarie sa...

Samma här ska du veta...tvätt o tvätt o spyor!

men det blir bättre framåt våren...

Kramen