torsdag, mars 31, 2011

Mor Àgústas garage

Hej hopp, här kommer ännu mer bilder från

min lilla inredningstripp till Danmark.....

......i Harlösa besökte vi Gua som snart ska öppna

sin butik Mor Ágústas garage, här ovanför står

Gua med våra reseledare Ingela och Petra......

........även här fanns det så mycket vackert

att titta på och inspireras av....... ......under tiden vi kikade runt i Guas butik fick vi ta del av en champangebuffé som hade dukats upp bara för oss resenärer ........
.......många fina saker gick att handla.......
........ men en Karlstadskylt förväntade jag mig inte att

hitta nere i Harlösa :) ....................

.............mingel i Mor Ágústas garage........
........en helt underbar butik som jag gärna skulle

vilja besöka igen, när den är helt färdig.....så tack

Gua för att vi fick chansen att komma och besöka

dig och din fina butik......


Ännu mer bilder från min resa kommer att dyka

upp i mina nästa inlägg, ha en underbar kväll

kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att kolla på dina bilder...hoppas du hade det trevligt i Göteborg...
Petra hittade din lapp med adresser när vi gick av bussen..