söndag, mars 06, 2011

Söndag

Sol.......o takdropp.....härligt....nu känns det att
våren är påväg.......vill inte ha några bakslag
nu bara :)
Söndagen har gått i städandets tecken......barnen har
varit hos kompisar. Då får man passa på att plocka
lite.......annars har det varit en lugn och skön söndag....
Dagens citat: Sonen var med mig ner för att hämta
min bil som varit inne på lagning.....reparatören
är ingen mindre än Mats Jonsson, rallyföraren....
när sonen fick se lagerkransen som hängde i fönstret
utbrister han -Vad är det där för badring :)
Gissa om jag skrattade länge efter det :)

Så nu blir det tv en stund innan sänga
ha det gott, kram Marie

4 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja nu får man hoppas att våren är på intåg på riktigt, den här gången. Idag har det ju varit ett strålande väder.
Du frågade om du kan beställa av mina halsband. Och det kan du göra, av en del. En del halsband blir det bara ett enda av, pga av att jag använder gamla saker ibland när jag tillverkar. Och ibland använder jag nya saker, och då går det att beställa ett likadant. Du kan väl höra av dig på min mail om du är intresserad, och vilket halsband du är intresserad av. Maila på:
atelje_blommelund@hotmail.com
Jag gör så gärna ett till dig :)
Kram
Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja våren är nog så sakteliga i antågande, men något bakslag får man nog räkna med.
Skrattade gott åt *badringen*
Ha det gott:)

Hobbykällaren sa...

Kul att du vill vara med i vår utlottnig. Hoppas verkligen våren är på väg nu, har ju varit en härlig solhelg. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Karlstadtös sa...

hi hi vad skön Wiggo är med alla sina roliga kommentarer!! Ge honom en stor kram från mig! Ha dt gott. Kramar