måndag, juli 09, 2007

4 veckors semester

Nu har semesten börjat, det är skönt att slippa dra upp barnen tidigt för att åka till dagis. Wiggo är ändå uppe tidigt om mornarna, dagistiderna sitter nog i ett tag till. Lovisa dock kan sova hur länge som helst men då kan hon vara uppe till långt in på natten oxå. Vädret har ju inte varit det bästa under helgen, solen lyser iallafall här nu, vi får väl se hur länge det blir. Har tänkt mig att hänga ut tvätt och då vill jag inte ha något regn.

Vi ska åka till Borås djurpark i slutet på juli, sen har Lovisa sagt i två år nu att hon vill till Sunne vattenpark så vi får väl ta och åka dit i år, samtidigt ska vi nog besöka Rottneros park med. Nu ska jag klä på min son och gå ut en stund i solen. Ha en skön semester, det ska jag ha

// Marie

Inga kommentarer: