lördag, juli 14, 2007

Besökte mor och far

Gårdagen tillbringade vi hos min mor och far, Jonas hade lovat dem att hjälp dem med att trimma lite gräs. Vi hade tur med vädret oxå, SMHI hade ju lovat regn, men vi har lärt oss vid det här laget att man inte kan lita på vad de säger. Vi hade sol hela dagen, vi satt ute till solen gick ner i gårkväll. Det var hur skönt som helst. Dagen började ju bra idag med men nu regnar det igen. Här kommer en punkt jag har apat efter från VeronikaP blogg:

Gårdagens kommentar:
Lovisa säger -Titta han är fårskallig.
-Jaha sa jag, vad menar du med det.
-jo, han har ju bara några strån på huvudet.
Menar du flintskallig sa jag då.
-Ja just det.

Gissa om vi skrattade, de är allt roliga de små liven :)

Nu ska jag ta reda på min tvätt och plocka ur diskmaskinen, inte det bästa lördagsnöjet men det måste ju göras, ha det gött i regnvädret kram Marie

Inga kommentarer: