onsdag, januari 02, 2008

Då var det 2008

Nytt år, gamla rutiner. Jonas åkte till Norge i morse för att jobba, själv har jag tagit semester denna vecka så jag och Wiggo hade lite sovmorgon. Måste dock börja omstallera barnen inför nästa vecka som åter igen är tidiga mornar och långa dagar på dagis och fritids.

Har haft bara Wiggo hemma sen igår. Lovisa åkte till sin farmor och farfar för att sova där tills idag. Sen skulle hon till faster & farbror för att vara där tills imorgon. Det kan vara skönt ibland att bli lite barnledig men nu vill jag ha hem henne, det är så tomt utan Lovisa. Imorgon när hon kommer hem ska vi göra något barna och jag tillsammans. Hoppas snön ligger kvar så kanske det går att åka pulka ellr göra en snögubbe, vi får se vad barna vill göra. Nej nu ska mitt sentimentala jag ta och knyta sig, ska försöka komma upp vid 8-snåret i morgon. Jag får väl se om jag lyckas komma upp eller om jag ligger och drar mig en stund till.

God natt // Marie

Inga kommentarer: