tisdag, januari 29, 2008

Mammaledig.......

.....har jag varit både idag och igår. Lovisa hade studiedag de här dagarna så jag passade på att ta någa extra dagar ledigt. Gårdagen spenderade vi på Torsby badhus, både Wiggo och Lovisa tyckte det var superroligt (som de sa). Vi hade en kompis med mamma med oss, så de stora barnen åkte vattenrutchkanna och de var mer under vattnet än över. Wiggo fick jag tillslut på flytkuddar på armarna så jag slapp bära honom hela tiden, han tyckte oxå det var kul att flytta runt lite men roligast var det i babypoolen. Där satt även jag långa stunder när man blev lite frusen.

Idag ska vi försöka åka ut en sväng efter att Wiggo har tagit en middagslur. Har passat på att tvättat och diskat på förmiddagen, ska även försöka städa lite. Ikväll ska jag försöka knåpa ihop några ATC kort som ska vara klarta tills fredag, självkklart ska jag ju oxå titta på bygglov det får man ju inte missa. Imorgon är det jobb igen. Ha det gött så länge kram Marie

Inga kommentarer: