torsdag, januari 03, 2008

Ja, se dä snöar....

.....ja se dä snöar det var ju roligt, hurra. Eller? Ja bara det inte blir flera
meter snö så, det blir både ljusare och barna får något att göra. Nackdelen
är att jag har tänkt mig iväg till Arvika en snabb sväng, så jag hoppas
vägen är saltad. Sorry Marie så hinner jag inte titta in till dig idag, men
vi ses snart va?



Har suttit och tittat runt lite på inredningsbloggar, alltid kul att
hitta tips och fina inredningsdetaljer. Tänkte och visa min lilla
fina ängel, jag blev överförtjust i den redan från första början,
den var inte billig men den var jag bara tvungen att köpa. Är
ni sugna på lite inredningstips så kolla in bloggarna Älskar sött
Nu ska jag bada och duscha mig och min son, sen blir det en
tupplur för Wiggo och sen drar vi till Arvika, vi hörs // Marie



1 kommentar:

Koy sa...

Otroligt fin ängel! Vart finns det sådana att köpa?
Blev fint ljus och mysig stämning ser det ut som minsann!