onsdag, januari 09, 2008

Nytt försök - Utmaning till er besökare

Jag har antagit en utmaning på Annikas scrappisblogg och om någon dag så kommer en present att dyka upp i min brevlåda! Utmaningen innebär att jag skall föra Annikas scrappisblogg vidare - det är en del av utmaningen och lova mig att ni går in och tittar på hennes blogg för hon gör jättefina kort och LO:s. Något ni inte får missa!

De tre första som kommenterar detta inlägg får en liten present av mig och skall sedan själva göra likadant i sin egen blogg, alltså ge bort en liten present till den som för bloggen vidare. Så vill du ha chans att få en liten present nu så i början på det nya året- lägg en kommentar här i min blogg så kanske det blir din tur.

// Marie

4 kommentarer:

Katarina Damm sa...

hi hi måste ju passa på och kommentera :)

Jättefin blogg du har... här har jag itne varit förut.
Kram
Krumeluran

Anonym sa...

Jamen Marie det här vill jag inte missa!!

Hoppas allt är bra med Er!!

Kram Marja

♥ Pia... sa...

hej jag antar inte erbjudandet som du skrev om i inlägget...för det blir inge för mej:)...men skriver litew ändå till dej...så du har varit i Arvika...du skulle hört av dej...kommer du hit mer..så bjuder jag gärna på en fika...PIA

Anonym sa...

Jag chansar på att knipa plats 3!

Kram,Gunvor