måndag, maj 19, 2008

Neråt går det, sakta men säkert

Då var jag tillbaka på mitt ordinarie jobb igen, förra veckan var jag utlånad till Lovisas skola, men idag var det som vanligt. Efter jobbet var det dax att ta tjuren vid hornen och gå till viktväktarna. Har haft för mycket runt om mig de senaste veckorna så jag var säker på att jag hade gått upp i vikt men vågen var snäll och visade -0,6 kg ner. Sammanlagt har jag gått ner 7,7kg och jag hoppas det blir lite till innan sommaren.

Min nät kompis maila mig idag och berättade att nästa leverans från USA med scrapgrejer är påväg. Spännande, det är alltid lika kul när det kommer annat än räkningar i brevlådan. Får uppdatera med vad jag har skickat efter i nästa inlägg. Nu ska jag gå och hålla kudden sällskap, för att vakna imorgon pigg och fräsch (trodde jag ja, är som en zombie alla andra mornar så det blir nog ingen skillnad imorgon. Men man kan ju alltid hoppas :)

God natt och dröm ljuva drömmar // Marie

Inga kommentarer: