onsdag, maj 14, 2008

Så många besökare

Vad roligt att se att det är så många som är inne och slänger ett öga
på min blogg, trodde jag inte hade några besökare förutom vänner och
bekanta. Det vore ännu roligare att ni som är inne ville skriva en liten
kommentar så kan jag hälsa på hos er.

Denna vecka har jag varit på Lovisas skola och jobbat, de saknar vikare
där så jag fick hoppa in. Skönt ibland med lite miljöombyte och se lite
nya vyer. Annars har det inte hänt så mycket denna vecka, det jag kan
berätta är att Lovisa har lärt sig virka hos farmor idag. Det tycker jag är
jätteduktigt gjort för jag var nog 8 år innan jag kunde.

Ska väl berätta oxå att Lovisa har lärt sig cykla, visserligen var det den
1:a maj som hon lärde sig men jag har ju glömt att näämna denna viktiga
milstolpe i Lovisas liv. Lovisa sov över hos faster och farbror den dagen
och farbror J var ute med Lovisa i 4 timmar och tränade, till slut kunde
han släppa och nu cyklas det för glatta livet. (såg att jag visst hade nämnt cyklandet
i ett inlägg lite längre ner, men nu har jag berättat igen. Man kan ju inte vara mer stolt som mamma)

Nu ska jag sätta mig och titta på Söderläge sen blir det inte länge tills jag
ska lägga mig. Ha det bra och vi hoppas att solen stannar ett tag till.

Dagens kommentar:
-Mamma jag såg en häst, den var inte söt men den var stor.
(Wiggo i bilen hem från mormor och morfar)

Kram Marie

1 kommentar:

maloppa sa...

Va kul att du hittade till min blogg, du är så välkommen tillbaks när du vill. Tyvärr var det inte Lalandia vi var till utan badhotellet i Fredrikshamn som ju är mycket mindre så jag kan inte hjälpa dig med tips o info.
Tror det är dit min mans barn ska med sin mamma över midsommar så det blir bara jag, maken o mina två killar runt stången.
Hoppas du hittar någon annan som kan hjälpa dig bättre och kika gärna in igen.