onsdag, maj 07, 2008

Nytt alfabet

Efter jobbet i går besökte jag Annas Scrapbooking,
hade sett att hon hade fått in de nya Quickutz alfabetena.
Jag hade fått presentkort i födelsedagspresent så jag tänkte
använda dessa. Som tur var fanns det kvar några av mitt
favoritalfabet, de hade gått som smör i solsken. Så nu bor det
en sådan här fin piniata hemma hos mig.

(bilden lånad från Quickutz)
Jag var ju tvungen att prova mitt nya alfabet med en gång.
Supernöjd! Jag gjorde ett litet kort som Lovisa fick ge till sin
dansfröken idag. Hon hade avslutning på sin danskurs så vi
hade köpt en blomma till Eva, tyvärr glömde jag bort att skanna
in kortet så tyvärr kan jag inte vissa det.
Nu ska jag jobba en dag till sen ska jag och några vänninor åka
till Ullared på fredag, ska se om jag kan hitta lite sommarkläder
till barnen och kanske något snyggt till mig. Vi får se vad vi kan
fynda, men det ska bli skönt att få lite miljöombyte oxå.
Ha det gött, så får jag rapportera vad jag handlade senare
kram Marie

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är de nya alfabetena fina... själv köte jag chopsticks, ooch har även beställt mademoiselle av anna :) helt underbara!!
ser även jag fram emot att få leka med mina alfabeten


Kram
KAtarina