fredag, januari 02, 2009

Kylan håller i sig

Ännu en dag med 10 minus ute. Men det är
skönt att solen lyser så man får lite ljus på
sig. Är en människa som behöver ljus, blir annars
både deprimerad och trött......

.....har vaknat flera dagar med denna underbara
utsikt från verandan, frostnupna träd och buskar
och klar luft.......
....... bara älskar när träden är fulla i frost.
Har idag haft besök av en 7 månaders bebis och hennes
familj. Tack för besöket, det var trevligt.

Vill även visa vad jag har köpt för mina presentkort
Noll54 jag fick i julklapp. det fick bli en
prydnadskudde till soffan (har ingen bild på den)
och madonnan som är på kortet. Min sambo tror
att jag har blivit religös på gamla dar för jag har
köpt flera kors och nu en madonna.....
Religös har jag inte blivit, tycker bara att kors är
så snygga som dekoration.

Duken du ser på bilden
har jag inhandlat på Romantiska ting, en
underbar webbshop med massor av fina dukar och
diverse annat.


1 kommentar:

Viola sa...

Hej, vad roligt att du är nöjd med din vackra duk, hoppas du får stor glädje utav den, hälsa på mig på bloggen om du får tid och lust, kram VIOLA