söndag, januari 11, 2009

Nobelpris :)

Idag när jag kikade in till prillig hade jag
fått en utmärkelse, vad glad jag blev.
TACK snälla du, jag blev jätteglad :)

Sen skulle jag skicka den vidare till 5 personer:
Det blir:
Vardagsrummet - en ljuvlig pysselblogg
Prillig - en underbar inredningsblogg
Marjas verkstad - här finns många härliga kort
Muhrenssida - en härlig scrap och syblogg
Violasromantiskahem - En till underbar inredningsblogg
Det finns fler som skulle behöva fådenna utmärkelse
i bloggvärlden, det finns hur många mysiga bloggar
som helst där ute så den som vill får gärna ta med
sig en utmärkelse från mig :)
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon kanske det kommer
ett nytt inlägg. God natt Kram Marie

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej du är för goo du..kikade in här för jag blev lite nyfiken på just den där rubriken:)..fick ett litet ´gott skratt..tack..nu får jag fundera lite..tjing...kram..PIA

Viola sa...

Tack snälla Marie, tänk att lilla jag får nobelpriset 2009, kram och ha en skön vecka

Marja sa...

Tack för fina utmärkelsen!!!!

Kram MArja