lördag, januari 24, 2009

Snön den bara faller ner....

......över vårat hus som just nu är full i förkylningsbasilusker.
Alla i hela familjen hostar och snörvlar, den som har klarat
sig bäst är Wiggo, han hade nog sin dos förra helgen.
Under veckan som gått har jag vart utlånad till en annan
arbetsplats närmare hemmet. Rätt så skönt att inte ha
så lång väg att köra på morgonen. Men till veckan är det
tillbaka till gamla jobbet igen.

Har lyckats knåpa ihop några kort här efter jul, har dock
bara lyckats att fotografera ett av dem.
Nu ska jag slå mig ner i soffan och kurera mig resten av
helgen och hoppas att man är frisk till på måndag.
Ha en fortsatt snöig men bra dag, kram Marie

7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej Marie...vilket fint kort...läckert ...inte kul att vara sjuk..jag börjar få upp andan nu..men vilken pärs...snöö vill jag inte ha mer nu..väntar på våren nu istället..iadg fick jag ett ryck..började rensa ur en bokhylla som jag sen ska måla..äntligen..ha en skön lördag..hoppas ni kryar på er nu..kram..PIA

Britt sa...

va tråkigt att va sjuk, hoppas ni tillfrisknar snart.

Vilket fint kort, ser fram emot att få se fler.

Kram Britt

Anonym sa...

Härligt kort! Krya på er! Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Jobbigt med alla bacillusker som far omkring..lite kyla vore inte så dumt så att de fryser.....
Krya på sig...

Vackert kort!

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Eli sa...

Du er med på Blog Candy`n min!

angelhairs.blogspot.com sa...

youtube klippet är bara för underbart...vi pradade om just de lippet här hemma igår...och man skrattar bara man pratar om det...Kram Jeanette
Krya på er.

Marie//Tekla Maräng sa...

Kortet du gjort är läckert.
Hoppas att du är frisk nu.
Ha en skön vecka Marie