onsdag, juli 23, 2008

Fullt hus

Inne på 3:e veckan på semestern, snart bara en vecka kvar, har lite ångest redan för att börja jobba igen. Skönt dock att vi har fått värmen tillbaka. I måndags fick vi besök av våra vänner i Mariestad och de har stannat tills idag, gårdagen tillbringade vi på Mariebergsskogen. Barnen tittade på djuren, lekte i lekparken, badade och åt glass. Vi hade även med oss korv som vi grillade till lunch. På kvällen kom vänner från Karlstad och vi umgicks och åt och drack gott, tur att det var fint väder så vi kunde sitta ute, det hade blivit svårt att hitta utrymme till alla 11 pers annars. Idag har jag och min vännina kollat in IKEA och djuraffären Pets (ute i skåre).

Nu blir det bara att städa lite, packa inför helgen då jag och Jonas ska till Göteborg och sedan försöka att varva ner lite, kanske hinner jag att läsa en bok (kanske). I morgon ska barnen med farmor och farfar till en av barnens tremänningar, där ska de vara hela dagen, så då blir det lugnt en stund.

Nu ska jag gå ut och njuta av det fina vädret, ha en skön dag kram Marie

Inga kommentarer: