onsdag, juli 30, 2008

Husägare....

......har vi blivit nu. Den 19 september får vi tillgång till vårt hus, det ska bli så skönt att äntligen få lite större. Att jag och Jonas får ett eget sovrum och att det finns en hel källare att förvara saker i. Men först ska här rensas (Vet att några tycker vi har förmycket saker :) inga namn :) Ska försöka packa lite de här dagarna jag har kvar på semestern. Sen är det så skönt för det är inget akut vi behöver göra varken inne eller ute i huset så det är bra att flytta in.

Har hunnit att gjort två kort till kortswappen på Annas Scrapbookings forum och skickat iväg dem idag, kan vissa dem till helgen när jag vet att de har kommit fram. Nu ska jag titta färdigt på tvn och sen ska här sovas. God natt och dröm ljuva drömmar kram Marie

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hallo hallo...å så fina kort du gjort..jag har kommit av mej helt med kortmakeriet..hoppas snart det vänder..men så är det så mycket annat som jag gör så tiden räcker liksom inte till..grattis till huset..skönt med större förstår jag ..själv har jag et ganska litet 100 kvm..skulle inte ha ett dugg emot 50 till:)....men det är inte bara att fytta så där...ha det så gött.. & hoppas att vi träffas någon gång framöver..kram..PIA

Blåbär och hallon sa...

Trevligt med hus! Är ganska ny i bloggvärlden, men såg att du hittat till mej. Kul! Härliga bilder!
Ha en skön sommar!