torsdag, juli 03, 2008

Några bilder

Här har vi en av våra nya medlemmar i familjen, Lovisa
har inte bestämt vad kattungarna ska heta ännu men visst
är den söt. Har bara kort på den ena kattungen för kameran
la av när jag skulle fota den andra, men den andra är lika svart
som den här som är på kortet.......
......och här måste jag visa mitt senaste fynd. Vår granne hade
denna vackra säng och de skulle sälja den för dottern hade
växt ur den. Först tyckte vi att den var för dyr men efter några
veckor fick vi köpa den för nästan inga pengar alls. Gissa om
Lovisa blev nöjd, hon har sovit som en prinsessa varenda natt
säger hon.
Nu ska jag stoppa in i diskmaskinen och vika lite tvätt, är
både barn och göbbledig idag. Jonas ska till Arvikafestivalen
och kommer inte hem förän i morgonbitti och eftersom jag
jobbar imorgon sover barna hos farmor.
Ha det gött nu när värmen äntligen är tillbaka
// Marie


1 kommentar:

Lisbet sa...

Hallo tjejen...

Nu har jag lagt in dig i min bloggrunda. Gör gärna reklam för den. Jag har många som frågar om jag vet vad för adress vissa bloggare har..

Så bra om du sprider bloggen till ALLA.

Ha en skön sommar