måndag, juli 14, 2008

Hemma......

........igen efter vår resa till Danmark, tyvärr kan jag inte visa några kort från resan. Glömde kameran hos våra vänner i Mariestad, där gjorde vi vår sista övernattning på resan. Förhoppningsvis kan det bli lite foton nästa vecka för då kommer våra kompisar upp till oss och hälsar på.

DAG 1
Iallafall började vår tripp i tisdagsmorse, vi bilade ner till Falkenberg. När vi kom ner och skulle packa upp Lovisas badkläder såg vi att vi hade glömt Lovisas resväska hemma, däri hade hon alla sina kläder så när vi hade checkat in i vår stuga på Skreacamping fick vi åka in till centrum och köpa det nödvendigaste i klädväg, en miss i planeringen men så kan det bli ibland. Vår stuga var liten men intill hade vi en pool som givetvis barnen badade i, vi han även att undersöka Falkenbergs fina strand och en utflykt till CountryStyle. Under natten drog det över världens åskväder, tur att man har barn som inte är lättväckta.

Får fortsätta min berättelse i morgon, ska nu lägga mig för det blev inte mycket sömn hos vännerna, vi satt uppe halva natten och "tölade" (pratade). God natt och sov så gott kram Marie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie!
Hoppas att ni har en riktigt skön sommar.. Det har i alla fall jag! Jag halkade in på din sida när jag surfade och har kollat in det mesta på din sida.. SNYGGT!
Jag har en undran; skulle jag kunna få låna din QK, med alfabet? Ska göra bla ett bröllopskort.. Maila mig gärna.(katarina.skogberg@telia.com) Mvh Kattis (Lärkängens förskola, stjärnan 1)