onsdag, mars 25, 2009

Min vackra spegel

För en tid sedan var jag till Noll54 och
handlade, hade önska mig presentkort
i julklapp och när jag fyllde år så det blev
inte så dyrt.....
....köpte mig denna vackra spegelhylla.....
......även hjärtat i zink är från Noll54,
ljuslyktorna är från ÖB, de kostade mig
endast 12:- / st. Roligt att göra fynd,
ÖB kan överraska ibland med väldigt
fina saker......
....tyckte detta fina kors passade på
hyllan.....

....brevid står denna urna med två
kulor i fattigmanssilver. Inköpta på
Grönberga interiör och design.
Hade turen med mig att Pia hade halva
priset på alla julsaker, så jag fick
kulorna för en spottstyver :)

Det var allt för idag, kram och ha en
fortsatt trevlig kväll // Marie



14 kommentarer:

Viola sa...

Vilken underbar hylla med denna ljuvlgia spegel, så vackert ihop med de rara skaer du tagit fram, hoppas solen lyst på dig idag, här har den visat sin bästa sida, men det är rejält kallt fortfarande, ha en bra kväll, kram

Design i tid och rum sa...

Hej! vackra bilder, saker du visar oss.Gillar den urnan med fattigmanssilver i.
Tack änu en gång för paketet..jag tänder ljuset i dem varje kväll.kram Dadda

Villa nöystu sa...

Hej, grattis till spegelhyllan- otroligt snygg.
Vilket underbart vårtecken du visar. Just nu känns våren fruktansvärt långt borta här uppe hos mig, termometern visar i skrivande stund på -24C. Brrrr... och Grrr...
Kul att du vill vara med i min utlottning, jag önskar dig lycka till.
Må gott,
kram Petra

Britt sa...

Hej Marie!

Va fint du har gjort det!!

har försökt maila dig, har du fått det?
Maila mig din adress, så skickar jag påskpyntet till dig.
prillig@live.se

Kram britt

Gunilla sa...

Hej

Jättefin blogg du har.

Du har gjort verkligt fina inköp det blir snyggt då du placerar julgranskulorna i urnan . Verkligen fyndigt.

Ha en bra dag

Gunilla

Vita små hjärtan sa...

Så fina saker!!! Kram

Anneli sa...

Vilka fina fynd du gjort, man kan hitta mycket snyggt på alla de möjliga ställen...
Kram
Annelie

Mamma Dee sa...

Hej Marie! Kul att hitta din blogg = )Ser att vi gillar båda den vita stilen på inredning! Här kommer ja kika in fler ggr! =) Kram Zandra

Ingrid sa...

Vilka fina fynd du har gjort!! Tack för tipset om värmeljus i burken, det var inte helt fel och jag hade inte tänkt på det förut.

~Livet i byn

VITA NYANSER sa...

Vad kul att du kikade in till mig och lämnade en gullig kommentar, blir så glad = )!
Kram L-L

Glitter och Marsipan sa...

Hej Marie.
Vilken vacker hylla,lite utöver det vanliga.Och så fina fynd du gjort.
Ha en finfin helg
kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin hylla du köpt! Ett sånt zinkhjärta vill jag också ha. Och vilka fynd man kan göra på ÖB. Ja det var mkt fint. Vet du att det är Loppis i Edsvalla Folkets hus idag!
Ha en bra lördag
Kram till dig
AnnaMaria

Vecka - Vecka sa...

Så fina saker!
Ha en skön helg!

Kram, Lotta

Interiörboden sa...

Hej Marie!

Ja, den där hyllan är jätte fin :)
Och det var mycket fint du hade på den!

Ha en jätte bra helg!
Och vi ses ju imorn :)

Kram Sandra